Produkt został dodany do koszyka.

REGULAMIN

  1. Warunkiem korzystania z witryny internetowej www.wszystkodowlosow.pl jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem. 
  2. Podane ceny zawierają VAT i są cenami brutto do zapłaty plus koszt wysyłki wyszczególniony na konkretnych aukcjach na naszej stronie z opisem towaru.
  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  4. W momencie przekazania zamówienia (przesyłki) przewoźnikowi (kurierowi, poczcie) prawa i obowiązki przechodzą na kupującego.
  5. Właścicielem sklepu jest firma Progres Paweł Fraszczyk, siedziba; Sternicza 100/U1, 01-350 Warszawa, Nip: 522-259-68-81, sklep: Sternicza 100/U1, 01-350 Warszawa
  6. Sklep www.wszystkodowlosow.pl nie zawiera pełnej informacji o wszystkich produktach, mogą wystąpić błędy lub nieścisłości w treści.
  7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.wszystkodowlosow.pl są oryginalne i pochodzą od autoryzowanych dystrbutorów.
  8. Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.
  9. Załączone zdjęcia mogą różnić się od rzeczywistych produktów.

FORMY PŁATNOŚCI:
 
  * przelew na konto bankowe "INTELIGO" NR KONTA: 50 1020 5558 1111 1662 9280 0071
Wpłaty na konto Inteligo mogą być dokonywane w dowolnym banku w kraju i za granicą.
Przelewy na konto Inteligo w Euro mogą być realizowane za pomocą systemów SWIFT, SORBNET-EURO lub EuroElixir. Przelewy w innych walutach obcych mogą być realizowane wyłącznie za pomocą systemu SWIFT. Informujemy również, że wykonując przelew z zagranicy na konto Inteligo należy podać numer IBAN oraz kod SWIFT Banku.

Kod SWIFT/BIC PKO Banku Polskiego to:    BPKOPLPW   
    Numer IBAN to 26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy poprzedzony literami PL:    PL 50 1020 5558 1111 1662 9280 0071   
    Adres Banku, jaki należy podawać podczas realizacji przelewów na konto Inteligo jest następujący:     PKO Bank Polski SA CBE, Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa   
    Zaznaczamy przy tym, że za zaksięgowanie na rachunku wpływu w ramach systemu SWIFT, SORBNET-EURO lub EuroElixir Bank pobiera opłatę zgodną z Tabelą Opłat i Prowizji, w wysokości 11,99 PLN. Księgowanie środków odbywa się w złotówkach.
    Kwota wpłaty/przelewu jest przeliczana według kursu kupna dewiz PKO Banku Polskiego z dnia księgowania.
   

    Jednocześnie wyjaśniamy, że przelew z zagranicy jest przekazywany w ciągu ok. 4 - 5 dni roboczych. Bank otrzymujący depeszę SWIFT uznaje rachunek odbiorcy przelewu zagranicznego z datą waluty wskazaną w poleceniu wypłaty, czyli w dniu otrzymania wpływu środków. Jeżeli data waluty wskazana w poleceniu wypłaty jest wcześniejsza od daty jego wpłynięcia do Banku, uznanie rachunku odbiorcy odbywa się w dniu faktycznego otrzymania środków przez Bank.
   

KOSZTY DOSTAWY.

     
  1. Wysyłka za pobraniem (dodatkowy koszt)   
  2. PRZESYŁKI "ZA POBRANIEM":     Wysylamy zamowienie odrazu, opłate uiszcza się przy odbiorze paczki, płacąc gotówką.    
  3. WAŻNE: jeżeli wysyłka ma być na inny adres, proszę zaznaczyć tą informacje przy zamówieniu w notatce,   
  4. KOSZTY WYSYŁKI:     jest różny w zależności od formy płatności, szybkości dostawy wyboru pomiedzy kurierem a pocztą. 
  5. Koszt dostawy dotyczy przesyłek na terenie kraju.
  6.    
                                                                                                                                             
Płatność przelewem
Cena
     
- przesyłka zwykła
        (3-5 dni roboczych)
     
13zł
- przesyłka priorytet
        (1-3 dni roboczych)
     
15zł
     
     
- wpłata na konto
        (1-2 dni roboczych)
17zł
   
                 
 
                                                                                                                         
Płatność za pobraniem
Cena
     
- przesyłka za pobraniem
        (1-2 dni robocze)
     
19zł
     
- przesyłka za pobraniem
        (1 dzień roboczy)
19,9zł
   

*Koszt dostawy dotyczy przesyłek na terenie kraju.
 

REKLAMACJA USŁUGI TARNSPORTOWEJ:  jeżeli produkt został uszkodzony w transporcie, podstawą reklamacji jest protokół sporządzony w obecności pracownika firmy transportowej. !!! PAMIETAJ !!! ZAWSZE SPRAWDZAJ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI LISTONOSZA LUB KURIERA! Nawet gdy paczka z zewnątrz wygląda na nienaruszoną. 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:   Zamówienie realizujemy w ciągu 2-4 dni od wpłaty na konto lub licytacji (w 90 % robimy to w dniu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie). Wysyłki za pobraniem wysyłamy do 2 dni. W soboty nie wysyłamy przesyłek. Czasami może się zdarzyć nieznaczne opóźnienie spowodowane oczekiwaniem na dostawę. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy. 

NIEDOSTARCZENIE PRZESYŁKI!   W przypadku niedostarczenia przez Pocztę Polską paczki zgłaszamy reklamacje po 14 dniach od dnia wysłania paczki. Na odpowiedź poczty również czeka się około 3 tygodnie. Po uzyskaniu odpowiedzi od poczty (przyczyna nie dostarczenia paczki do odbiorcy) wysyłamy paczkę jeszcze raz, lub zwracamy pieniądze. Niestety nie mamy wpływu na prace Urzędów Pocztowych. 

NA ZAKUPIONE TOWARY WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT.

Każde przyjęcie zamówienia oraz wysylka jest potwierdzane wysłanie maila do klienta.

W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK UWAG odnośnie realizaji transakcji, prosimy o kontakt mailowy info@wszystkodowlosow.pl, telefoniczny lub faksem 22 664-32-95. Wszelkie uwagi, reklamacje, nieporozumienia itp. wyjaśniamy natychmiast. 

REKLAMACJE
  1. W przypadku reklamacji wymagany jest wcześniejszy kontakt mailowy ( info@wszystkodowlosow.pl )
  2. W przypadku reklamacji  prosimy o krótki opis wady oraz adres, na który ma być odesłany towar, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar. Wymagany jest oryginał dowodu zakupu.
  3. Towar poddany reklamacji należy przesyłać listem poleconym na adres: Wszystkodowlosow.pl, ul. Sternicza 100/U1 , 01-350 Warszawa na koszt Klienta. Naprawa lub wymiana sprzętu na nowy nie powoduje przedłużenia okresu gwarancji.
  4. Reklamacja towaru może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłane do nas towar będzie nadawał się do ekspertyzy. Wszystkodowlosow.pl nie uwzględnia reklamacji obejmujących podanie błędnych parametrów zamawianego towaru.
  5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar odsyłany jest do Klienta na jego koszt po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na konto lub można go odebrać osobiście w siedzibie sklepu Wszystkodowlosow.pl, ul. Sternicza 100/U1 , 01-350 Warszawa, w terminie 14 dni od dnia poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji.
  6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z zamówieniem, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  7. Zgłoszenie niezgodności towaru z zamówieniem obejmuje przekazanie sprzedawcy: zakupionego towaru, (kopii) dowodu zakupu, opisu niezgodności z zamówieniem oraz żądania Klienta (wymiany towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy). Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia. 
GWARANCJA ZWROTU TOWARU:     Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów, kupującemu przez Internet przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar taki Wysyłasz na swój koszt w nienaruszonym stanie (oryginalne opakowanie, brak śladów użytkowania, dotyczy tylko produktów hermetycznie zamkniętych). Po otrzymaniu zwrotu wysyłamy przelew zwrotny. Wymagany jest oryginał dowodu zakupu. Proszę dołączyć formularz zwrotu:
Jezeli klient odsyla produkt, z zamówienia ktore spelnialo wymogi darmowej dostawy powyzej 300zl i kwota zamówienia po zwrocie nie przekracza 300 zl, odliczana jest kwota wysyłki.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU kliknij

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA należy dokonać pisząc na adres mailowy info@wszystkodowlosow.pl bądź dzwoniąc pod numer telefonu +22 6643295 jak najszybciej, gdyż staramy się realizować zamówienia zaraz po ich otrzymaniu. Zamówienia już wysłane nie mogą być anulowane. Nieodebranie zamówienia przez klienta wiąze się z poniesieniem kosztów związanych z wysyłką i zwrotem towaru.    14. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego umowa sprzedaży zawarta zostanie w siedzibie Sprzedawcy, więc powyższe prawo zwrotu nie będzie obowiązywało.
   
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Klient wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych i danych firmy do celów marketingowych przez Progres Paweł Fraszczyk, siedziba; Sternicza 100/U1, 01-350 Warszawa, Nip: 522-259-68-81 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz.926 wraz późniejszymi zmianami).
Klient wyraża zgodę na otrzymywanie w trakcie procesu rejestracji oraz realizacji zamówień na adres skrzynki poczty elektronicznej korespondencji w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204).

Dane osobowe przetwarzane są w związku z:
    1. koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
    2. koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
    3. Państwa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, w tym wysyłania informacji handlowej (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
    4. prawnie uzasadnionym interesem Administratora, w celu marketingu produktów i usług własnych, a także zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
 
Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres:
    1. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
    2. posprzedażowej obsługi umowy (rozpatrywanie reklamacji),
    3. wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych),
    4. do wniesienia sprzeciwu, w przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
    5. do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie uprzednio udzielonej zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Do kategorii odbiorców danych osobowych należą: instytucje finansowe, agenci handlowi, operatorzy pocztowi, kurierzy, podmioty świadczące usługi hostingowe/serwera i podmioty z branży informatycznej, podmioty świadczące usługi prawne i w zakresie dochodzenia należności.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do danych osobowych,
    • żądania od Administratora sprostowania danych osobowych,
    • żądania od Administratora usunięcia danych osobowych,
    • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
    • przenoszenia danych osobowych,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    • prawo do cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie.
 
Jednocześnie pragniemy poinformować, że Administrator – zgodnie z obowiązującymi przepisami - zapewnia wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych, aby zapobiec ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.
Informujemy również, że mogą Państwo zarządzać swoimi danymi w sklepie wszystkodowlosow.pl logując się na utworzone wcześniej już konto.

POLITYKA COOKIES   

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Progres Paweł Fraszczyk z siedzibą pod adresem ul. Sternicza 100/U1, 01-350 Warszawa.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
        
    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: "sesyjne"  (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
           
    • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    • "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem https://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.

Informacja ze sklepu
Zapraszamy do naszego salonu fryzjerskiego Cięta-Riposta, mieszczącego się w naszym sklepie.

Link do strony Salonu:
cieta-riposta.com

Godziny otwarcia salonu:
pon.- pt.: 9-19
sob.: 9-14
tel.: 511 407 336
Zadaj pytanie on-line