Produkt został dodany do koszyka.

KOSZTY DOSTAWY.

Płatność przelewem
Cena
- przesyłka priorytet
(1-3 dni roboczych)
15zł
     
- wpłata na konto
(1-2 dni roboczych)
17zł
   
- wpłata na konto
(1-2 dni roboczych)
12zł
   
 
Płatność za pobraniem
Cena
- przesyłka za pobraniem
(1-2 dni robocze)
19zł
     
- przesyłka za pobraniem
(1 dzień roboczy)
19,9zł
   
     
   

WARUNKI DOSTAWY POCZTA POLSKĄ.

Poczta dostarcza przesyłkę zwykle w ciągu 2-3 dni. W przypadku nieobecności adresata, listonosz pozostawia awizo. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w placówce Poczty Polskiej wynosi 14 dni licząc od dnia następnego po dniu doręczenia zawiadomienia o nadejściu przesyłki. W tym czasie należy ją odebrać, inaczej zostanie zwrócona do nadawcy.

Przy odbiorze prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę. Jeśli widoczne będą na niej uszkodzenia, należy koniecznie otworzyć paczkę przy listonoszu, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji dostawy. Bez protokołu szkody nie uznajemy reklamacji.

Zamówienia złożone do godziny 14:00 (w dni robocze poniedziałek - piątek), na dostępne w magazynie produkty, w których jako formę płatności wybrano "pobranie", są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 w których jako formę płatności wybrano "pobranie", są wysyłane tego samego dnia lub w następnym dniu roboczym. W przypadku zaznaczenia płatności "przelew" czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas wpłynięcia środków na nasze konto i ich zaksięgowanie na rachunku bankowym.

Sklep wszystkodowlosow.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez Pocztę Polską terminów doręczeń (w okresach światecznych mogą ulec znacznemu wydłużeniu).

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji zazwyczaj wynosi 12 miesięcy od daty zakupu a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu.

  • Termin jaki rezerwujemy na rozpatrzenie reklamacji to 21 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. W ciągu następnych 7 dni towar reklamowany zostanie do Państwa dostarczony lub zwrócimy pieniądze.

  • Klient odsyła towar do reklamacji na własny koszt. Koszty przesłania towaru wolnego od wad pokrywa sprzedawca.

  • Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego jest załączenie do reklamacji paragonu fiskalnego.

  • Zwrot towaru musi być udokumentowany korektą faktury VAT. Korekta ta zgodnie z obowiązującymi przepisami musi być podpisana przez Klienta zwracającego towar.

  • Otrzymanie towaru i podpisanej korekty warunkuje możliwość przyjęcia zwrotu.

  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi klient.

  • Nie przyjmujemy zwrotnych paczek za pobraniem ( chyba, że ustalimy inaczej ).


Informacja ze sklepu
Zapraszamy do naszego salonu fryzjerskiego Cięta-Riposta, mieszczącego się w naszym sklepie.

Godziny otwarcia salonu:
pon.- pt.: 9-19
sob.: 9-14
tel.: 511 407 336